Number of the records: 1  

Regionální odlišnosti v sektoru novinového průmyslu

  1. S-BP 3926
    Bruzlová, Petra, 1985-
    Regionální odlišnosti v sektoru novinového průmyslu [rukopis] = The regional differences in the news industry sphere / Petra Bruzlová. -- 2008. -- 45 l. , 5 l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat novinový průmysl a porovnat, jak si stojí celorepublikově vydávané tituly oproti titulům, které vychází pouze regionálně. Poté se na základě zjištěných dat pokusit o zvýšení konkurenceschopnosti těchto novin. Největším vydavatelem regionálních novin je vydavatelství Vltava - Labe - Press, a. s.. A právě na příkladu tohoto vydavatelství jsem se snažila aplikovat své poznatky. Jaké oblibě se těší jednotlivé novinové tituly jsem zkoumala ve dvou regionech - Ústeckém kraji a Karlovarském kraji. V poslední části své práce jsem se prostřednictvím dotazníků a SWOT analýzy snažila zjistit, jak si stojí v oněch zkoumaných krajích regionálně vydávané noviny. Průzkum jsem aplikovala na dvou věkových skupinách. První byli mladí lidé ve věku 20 - 30 let a druhou starší lidé ve věku 60 - 70 let. Vyhodnocením těchto anket jsem dospěla k výsledkům, díky kterým jsem se snažila navrhnout marketingové činnosti pro zvýšení konkurenceschopnosti regionálních novin.. -- Abstract: The main objective of my baccalaureate work was to analyze the newspaper industry and compare, the state of national papers as opposed to titles that only are distributed regionally, then on the basis of the data which was ascertained try to increase competitiveness of these newspapers. For this purpose I used the biggest regional newspaper publisher, Vltava - Labe - Press a.s. Using this publisher as my example I endeavored to tactically apply my findings. The two individual newspapers, which I chose, were from two different regions, the Usti region and the Carlsbad region. The last part of my work through questionnaire and SWOT analyses was to find out, what is the state of each surveyed regionally distributed newspaper. I applied my research to two separate age groups. The first group was the younger generation of readers between the ages 20-30 years. The second group the older generation between the ages of 60-70 years. Applying the results and evaluation of the questionnaire I tried to propose marketing activities to increase the competitiveness of these regional newspapers.
    Jetmar, Oldřich, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví
    noviny - Česko. regionální periodika - Ústecký kraj (Česko). regionální periodika - Karlovarský kraj (Česko). marketing. novinový průmysl. reklama. deník. news industry. newspapers. title. advertisement. journal. bakalářské práce
    339.138. 658.8. (437.318). (437.315). [050+070.48]-027.541. (437.3). 070.48. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.