Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Title statementMezinárodní marketing / Hana Machková
    Personal name Machková, Hana (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola ekonomická : Oeconomica, 2003
    Phys.des.151 s. : il., tabulky
    ISBN80-245-0496-0
    NoteUrčeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Internal Bibliographies/Indexes NoteLiteratura.
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (other)
    Subj. Headings mezinárodní vztahy * tržní ekonomika * zahraniční obchod
    Form, Genre vysokoškolská skripta
    Conspect339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.5 * 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 22844212120169volný výběr P650 2003Date due 31 days
    S-SE 2284 a4212120170volný výběr P650 2003Date due 31 days
    Mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.