Number of the records: 1  

Důvěra veřejnosti v neziskovou organizaci

  1. Title statementDůvěra veřejnosti v neziskovou organizaci / Antonina Lapka
    Personal name Lapka, Antonina, (dissertant)
    Phys.des.66 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Pavel Peterka
    AbstractNedávné studie o tom, že důvěra veřejnosti v neziskové organizace se snížila, velice znepokojuje toto odvětví, proto se tato práce zabývala důvěrou v neziskové organizace a jejich vztahy s veřejností, a to konkrétně v organizaci Květina, z.s., kterou tento problém také zasáhl. V rešeršní části práce byla nastíněna problematika důvěry v neziskové organizace a jejich public relations. Použité studie zkoumaly, proč je důvěra snížena a to, jak komunikace s veřejností a veřejné znalosti zvyšují důvěru v charitativní organizace. Cílem bakalářské práce bylo zkoumání stavu důvěry veřejnosti v neziskovou organizaci Květina, z.s. a nalezení způsobu, jak by pomocí PR nástrojů mohlo být zvýšeno povědomí o této organizaci. Pro naplnění cíle práce a zodpovězení stanovené výzkumné otázky byla použita sekundární a primární data. Jako zdroj sekundárních dat byly použity výsledky již realizovaných výzkumů, informace o struktuře webových stránek organizace Květina, z.s., její PR aktivitách a ústní individuální rozhovor s ředitelkou společnosti. Získání primárních dat bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření. V práci byly odhaleny faktory ovlivňující důvěru veřejnosti v neziskové organizace, vztah důvěry a znalostí a byl zjištěn aktuální stav důvěry v organizaci Květina, z.s. Tyto poznatky mají vést k nalezení prostoru pro zlepšení PR aktivit dané organizace formou doporučení.
    Recent studies showing that public trust in nonprofit organizations has declined is of great concern to the sector, so this paper looked at trust in nonprofit organizations and their relationships with the public, specifically in the organization Květina, z.s., which has also been affected by this issue. The research part of the thesis outlined the issue of trust in non-profit organizations and their public relations. The used studies examined why trust is reduced and how public communication and public knowledge increase trust in charities. The purpose of this bachelor's thesis was to investigate the state of public trust in the nonprofit organization Květina, z.s. and to find ways in which public relations tools could be used to increase awareness of the organization. Secondary and primary data were used to fulfill the thesis objective and answer the stated research question. As a source of secondary data, the results of already conducted research, information about the structure of the website of the organization Květina, z.s., its PR activities and an oral individual interview with the director of the company were used. Primary data were collected by means of a questionnaire survey. The thesis revealed the factors influencing public trust in non-profit organizations, the relationship between trust and knowledge, and the current state of trust in the organization Květina, z.s. was determined. These findings are intended to lead to finding room for improvement in the PR activities of the organization in the form of recommendations.
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Peterka, Pavel (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings public relations * reklama a propagace
    Subj. Headings nezisková organizace * důvěra * veřejnost * non-profit organization * trust * public
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.4 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189812
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 148713300714871sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.