Number of the records: 1
Vliv značky Starbucks na nákupní chování
Title statement Vliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková Additional Variant Titles Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů Personal name Valčíková, Šárka, (dissertant) Production 2022 Phys.des. 50 stran : grafy Note Oponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 Another responsib. Rybáček, Václav (opponent)
Kotrba, Vojtěch (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings spotřebitelské chování * nakupování Subj. Headings nákupní chování vliv značky loajalita značky Starbucks káva spotřebitel buying behaviour influence of the brand brand loyalty coffee consumer Form, Genre bakalářské práce Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366.1 * 64.033 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 13885 3300713885 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1