Number of the records: 1  

Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století

  1. DA 13048
    Nepustilová, Kateřina, 1998-
    Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století / Kateřina Nepustilová. -- 2021. -- 62 listů : ilustrace. -- Vedoucí práce Stanislava Musilová. -- Oponent Ivana Bláhová. -- Abstract: Předložená bakalářská práce se zabývá ženskou otázkou v období 1. Československé republiky v kontextu reklamního průmyslu. Konkrétně se jedná o analýzu reklamních sdělení v prvorepublikových časopisech pro ženy. Primárním cílem této bakalářské práce je pomocí typologické metody analyzovat jednotlivá reklamní vyobrazení z hlediska genderových stereotypů. Práce se dále věnuje způsobu zobrazování ženského těla v reklamách a také formám reklamní komunikace v prvorepublikových časopisech pro ženy.. -- Abstract: This Bachelor thesis deals with women's emancipation in the period of the First Czechoslovak Republic in the context of the advertising industry. Specifically, it is an analysis of advertisement in women's magazines. The primary goal of this thesis is to use a typological method to analyse advertising images in terms of gender stereotypes. This thesis also deals with the way of depicting the female body in advertisements and also forms of advertising communication in magazines for women.
    Musilová, Stanislava, 1982-. Bláhová, Ivana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra historie
    1900-1920. dějiny reklamy. ženy v reklamě. ženská emancipace. 1. Československá republika. reklamní vyobrazení. genderový stereotyp. 1st Czechoslovak Republic. woman. advertisement. advertising images. gender stereotype. bakalářské práce
    659.1(091). 659.1-055.2. 316.423.6-055.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.