Number of the records: 1  

Porovnání malotřídních škol s plně organizovanými školami z hlediska využití ICT ve výchovně-vzdělávacím procesu v okresu Nymburk

  1. DA 7808
    Matysová, Květoslava, 1983-
    Porovnání malotřídních škol s plně organizovanými školami z hlediska využití ICT ve výchovně-vzdělávacím procesu v okresu Nymburk / Květoslava Matysová. -- 2017. -- 93 listů : ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Vlastimil Chytrý. -- Oponent Alena Nováková. -- Abstract: Cílem diplomové práce bylo porovnání malotřídních škol s plně organizovanými školami z hlediska využití ICT techniky ve výchovně vzdělávacím procesu ve městě Nymburk a v jeho nejbližším okolí. Krom deskriptivní analýzy zaměřené na vybavenost jednotlivých škol a jejich porovnání, jsme se zaměřili také na specifické znalosti žáků z obou oblastí s akcentem na sledování základních rozdílů vzhledem k naplnění RVP. Teoretická část práce se zabývala Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, digitálními učebními materiály a dostupnými učebnicemi ICT se schvalovací doložkou MŠMT. Zmíněna byla také problematika vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti informačních technologií. V prakticko-výzkumné části jsme se zaměřili na výsledky třech dotazníkových šetření a zodpověděli stanovené předpoklady, které nám poskytly různé pohledy na řešenou problematiku. Závěrem jsme také zhodnotili vybavenost škol ICT a porovnali výsledky znalostí žáků 5. ročníků.. -- Abstract: The intention of this dissertation was to compare how small schools perform in comparison to larger schools in regards to the use of ICT Technology in the Nym-burk County educational process. The focus was on the specific knowledge and understanding of students in this matter from both sides, as well as observing the main differences in regards to the fulfilment of RVP. This was supported by a descriptive analysis of individual schools and compa-ring them to each other, when they had all of the resources they required. The theory component of this dissertation deals with the following items: - The Framework Education Programme for primary education - Digital learning materials - Availability of relevant textbooks - ICT with approval clause MSMT In addition we will also discuss the issue of the education of the teachers in the field of Information technology. In the practical part of the research we focused on the results of three surveys and answer set preconditions, which provided us with different views on the issue being addressed. Finally, we also evaluated the ICT equipment in schools and compared the results of brand-Lost pupils in the 5th grade.
    Chytrý, Vlastimil, 1984-. Nováková, Alena, 1966-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    vzdělávací programy. informační a komunikační technologie. ICT. malotřídní škola. plně organizovaná škola. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. digitální učební materiály. small-class school. fuel organization school. Framework Education Programme for primary education. digital learning materials. diplomové práce
    37.091.214. 004+621.39. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.