Number of the records: 1  

Marketingová strategie ubytovacího zařízení

  1. DA 6707
    Sládková, Jana, 1991-
    Marketingová strategie ubytovacího zařízení / Jana Sládková. -- 2016. -- 52 listů : grafy, mapy, schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti zlepšení v oblasti marketingových strategií.. -- Abstract: The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy areas were given based on marketing analysis and questionnaire surveys.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu
    marketing. služby cestovního ruchu. ubytovací zařízení. marketingový mix. SWOT analýza. marketing mix. marketing of services. service sector. accommodation. SWOT analysis. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 338.488. 640.41/.42. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.