Number of the records: 1  

Marketingová strategie hokejového klubu

  1. Title statementMarketingová strategie hokejového klubu / Vít Šturma
    Personal name Šturma, Vít, (dissertant)
    Phys.des.107 listů : ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Čeněk Celer
    AbstractDiplomová práce "Marketingová strategie hokejového klubu" se zaměřuje na analýzu marketingové strategie profesionálního hokejového klubu HC Slovan Ústí nad Labem. Práce analyzuje vnitřní prostředí klubu z hlediska marketingu a také vnější prostředí klubu tvořené makrookolím a mikrookolím. Rovněž byl realizován i marketingový výzkum mezi fanoušky klubu. Veškeré výsledky jsou shrnuty do SWOT analýzy, jejíž závěry jsou použity pro navržení doporučení zlepšujících marketingovou strategii. Ze zjištěných informací plyne, že klub HC Slovan Ústí nad Labem využívá vcelku dobrou marketingovou strategii, avšak v každém z jednotlivých nástrojů marketingového mixu lze najít prostor ke zlepšení. Proto jsou navržena doporučení týkající se rozšíření sortimentu fanshopu a jeho prodej prostřednictvím e-shopu, snížení cen sezonních permanentek a vytvoření reklamní kampaně pro podporu jejich prodeje, rozšíření a aktualizace hráčských profilů na oficiálních internetových stránkách klubu a zavedení komunikačního kanálu v podobě videí z prostředí hokejového klubu.
    The thesis "The marketing strategy of hockey club" is focused on the analysis of marketing strategy of professional hockey club HC Slovan Ústí nad Labem. The thesis analyzes the internal environment of the club in terms of marketing and also external environment of the club, which consists micro and macro environment. It had also been realized a marketing research among the fans of the club. All results are summarized in the SWOT analysis and its conclusions are used to design recommendations which improve the marketing strategy. Accordingly the findings the club uses quite good marketing strategy, but in each of parts of the marketing mix can be found a room for improvements. Therefore are suggested recommendations regarding expansion of a shop assortment in shop for fans and a selling via e-shop, price reduction of season tickets and creating of an advertising campaign to promote the sales of season tickets, enhancements and upgrades of player profiles on the official club website and the introduction of the channel of communication in the form of videos from the hockey club environment.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * hokejové kluby
    Subj. Headings analýza marketingového prostředí * marketingový mix * marketingový výzkum * sportovní marketing * SWOT analýza * analysis of marketing environment * hockey club * marketing strategy * marketing mix * marketing research * sports marketing * SWOT analysis
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 796.966:061 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174012
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 66713300706671sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.