Number of the records: 1  

Rozvoj obrazotvornosti dětí ve školní družině na základě umění starověkého Egypta

  1. DA 4779
    Pagánová, Dagmar, 1991-
    Rozvoj obrazotvornosti dětí ve školní družině na základě umění starověkého Egypta / Dagmar Pagánová. -- 2015. -- 111 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Alois Kračmar. -- Abstract: Cílem této práce je vytvoření podmínek pro rozvoj obrazotvornosti, fantazie a zažití následného úžasu dětí navštěvující druhou, třetí a pátou třídu základní školy, jejich seznámení s novými technikami výtvarné tvorby a jejich následné vyzkoušení v rámci výtvarných činností ve školní družině, a to se zaměřením na, dětem velmi libé téma, starověký Egypt. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se dozvíte o vzniku, rozvoji a použití staroegyptských hieroglyfů, o pojmech představivost, fantazie, obrazotvornost a úžas. Praktická část dokumentuje realizované výtvarné činnosti zaměřené na tvorbu nového písma pomocí malby, kresby, frotáže, koláže, práce s přírodními materiály a zdroji a za použití nových či neobvyklých materiálů. V praktické části této bakalářské práce také najdete podkapitolu s nerealizovanými činnostmi, které by mohly být vhodné pro rozvoj činností realizovaných.. -- Abstract: The objective of this bachelor thesis is to create conditions for the development of imagination and fantasy and experience child's wonderment. Children attend the second, third and fifth grade of elementary school. They will become familiar with new techniques of artistic creation and then try them in the context of art activities in after-school club and focusing on the children very pleasing topic of ancient Egypt. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part will learn about the origin, development and use of ancient Egyptian hieroglyphics, the terms of imagination, fantasy, imagination and wonder. The practical part documents realized art activities focused on the creation of a new font through paintings, drawings, frottage, collage, working with natural materials and resources and using new or unusual materials. The practical part of this thesis contains also the chapter unrealized activities that could be properly implemented.
    Kračmar, Alois, 1943-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    hieroglyfy. imaginace. kresba. malba. školní družiny. starověký Egypt. dětská obrazotvornost. dětská fantazie. písmo. grafika. tvorba nového písma. ancient Egypt. hieroglyphics. childrens imagination. childrens fantasy. font. after-school club. paintings. drawings. graphics. creation of a new font. bakalářské práce
    003.322. 159.954.3. 741/744. 75. 371.625. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.