Number of the records: 1  

Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním

  1. DA 4543
    Pokorná, Hana, 1989-
    Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním [rukopis] / Hana Pokorná. -- 2015. -- 72 l. -- Ved. práce Zdeněk Svoboda. -- Abstract: Diplomová práce je orientována na problematiku výuky a celkové podpory žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická východiska práce jsou tvořena aktuálními poznatky z oblasti sociálního vyloučení, vzdělávání a podpory takto znevýhodněných žáků a závislostí výsledků žáků na socioekonomickém a kulturním postavení rodin. Praktická část práce je zaměřena na prezentaci výzkumného šetření s cílem zjistit, jaké jsou strategie pedagogů k výuce žáků se sociálním znevýhodněním. Výstupem práce je doporučení ke zlepšení strategií pedagogů k výuce a zkvalitnění komplexní podpory sociálně znevýhodněných žáků.. -- Abstract: The diploma thesis is oriented to socially disadvantaged pupils education and complete support problematics. Theoretical starting points of the thesis are based on current findings of a social exclusion area, education and support of those pupils and how pupil's results depend on socioeconomic and cultural positin of their families. Practical part points to a presentatin of investigation which targets to find out what are the teacher's educational strategies when they work with such disadvantaged pupils. The thesis conclusion is to recommend improving teacher's strategies of socially disadvantaged pupils education and complex support.
    Svoboda, Zdeněk, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    sociální vyloučení. výchova a vzdělávání. pedagogická praxe. dotazníky. sociální znevýhodnění. sociálně vyloučené lokality. social disadvantage. social exclusion. socially excluded area. pedagogical support. diplomové práce
    364.624.4. 37.0. 376. 371.133. 303.622. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.