Number of the records: 1
Hudba jako marketingový nástroj v reklamě
Title statement Hudba jako marketingový nástroj v reklamě [rukopis] / Radim Kolář Personal name Kolář, Radim, (dissertant) Issue data 2013 Phys.des. 36 l. : barev. il., tabulky Note Ved. práce Gabriela Wingender Abstract Cílem této závěrečné práce je vyzdvižení hudby pro využití v oblasti reklamy. Ve většině českých publikací je toto téma bráno pouze okrajově, tím spíše potom konkrétní aplikování v reklamních šotech rozhlasového vysílání. Prvopočátek definuje základní pojmy dané problematiky. Hlavní zaměření se týká psychického působení na člověka, dále pak popis zpracovávání a vybírání hudby do reklamních spotů. Nedílným prvkem je i legislativní část. Celková koncepce by měla pomoct lidem, kteří by tento způsob veřejné prezentace chtěli využít sami pro sebe. Zde mají možnost potřebné informace najít uceleně a v podstatě i v pořadí jako tomu je v praxi. Pro lepší, přesnější představu a pochopení jsou průběžně uváděny příklady. Purpose of this final essay is to point out usage of music in the field of advertising. Czech publications mostly describe this topic only marginaly, all the more so when we acctualy talk about application of music in radio commercials. At the very beginning topic defines basic concepts of this theme. The main goal is psychological impact of music in adverts, then it is description of processing and choosing music for commercials. Internal element is also the part about legislative. The whole conception should have help the people, who would like to use this form of public presentation for themselves. In this topic they can find complete informations, which are arranged according to practice. For better, more accurate understanding the examples are given. Another responsib. Wingender, Gabriela (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (degree grantor) Subj. Headings hudba * rozhlasová reklama Subj. Headings hudba v reklamě * vliv hudby * rozhlasové vysílání * radiový spot * Promotion * music in advertising * influence of music * radio broadcast * spot of radio broadcast Form, Genre bakalářské práce Conspect 78 - Hudba UDC 78 * 659.14:654.195.6 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00153835 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 585 3300700585 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1