Number of the records: 1  

Analýza marketingových aktivit FSE UJEP

  1. Title statementAnalýza marketingových aktivit FSE UJEP [rukopis] / Zuzana Maňásková
    Personal name Maňásková, Zuzana, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.91 l., [7 l. příl.] : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Helena Michajlovská
    AbstractTato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami FSE UJEP. Práce má za úkol zhodnocení aktuálních marketingových aktivit FSE UJEP a navržení postupů k jejich zefektivnění. Teoretická část práce, která vychází z odborné literatury, objasňuje pojmy marketing, marketingová komunikace a specifika marketingu vysokých škol. Praktickou část pak tvoří analýza marketingových aktivit FSE UJEP a jejich komparace s Ekonomickou fakultou Technické univerzity v Liberci a Fakultou podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Důležitou část diplomové práce tvoří výzkum zaměřený na zjištění preferovaných marketingových aktivit potenciálními studenty FSE UJEP. Výzkum byl proveden formou dotazníků a ze získaných výsledků jsem mohla vycházet při sestavování návrhů.
    This thesis deals with marketing activities FSE UJEP. This thesis seeks to evaluate current marketing activities FSE UJEP and designing procedures to make them more effective. The theoretical part of the thesis, based on the literature, explains the concepts of marketing, marketing communications and marketing specifics universities. The practical part is an analysis of the marketing activities FSE UJEP and their comparison with the Faculty of Economics, Technical University of Liberec, Faculty of Business Administration at the University of Economics in Prague. An important part of the thesis consists of research aimed at finding preferred marketing activities prospective students FSE UJEP. The research was conducted through questionnaires and the results obtained could I come in preparing proposals.
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * vysoké školy
    Subj. Headings Marketingové aktivity FSE * Komparace marketingových aktivit * Marketing * Marketing Communications * Marketing universities * Marketing Activities * Marketing environment * Marketing activities FSE * Comparison of marketing activities
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 378 * 351.851 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166564
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 3323300700332sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.