Number of the records: 1  

BTL propagace kosmetické řady

  1. DA 474
    Jelínková, Barbora, 1985-
    BTL propagace kosmetické řady [rukopis] / Barbora Jelínková. -- 2012. -- 61 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Pavel Beneš. -- Chybí LS. -- Abstract: Chci poukázat na důležitost kreativní stránky podlinkové komunikace. Při své práci se zaměřuji na materiály k podpoře prodeje. Přicházím s řešením propagace spjaté s uvedením nové řady All Soft, profesionální vlasové kosmetiky Redken.. -- Abstract: I would like to show the importance of bellow the line communication. I focused on materials of support sales in my work. I come with a solution of promotion associated with the introduction of the new series All Soft Redken professional hair care products.
    Beneš, Pavel, 1960-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design
    užité umění. reklama a propagace. kosmetické přípravky. Redken. All Soft. BTL propagace. POS. POP. promo materiály. guerilla marketing. vlasová kosmetika. podpora prodeje. vlasy. image poster. barketa. dárkové předměty. BTL promotion. promotional materials. guerilla marketing. hair care. sales support. hair. image. poster. stand. gifts. promotion. diplomové práce
    745/749.05. 659.1. 665.5. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.