Number of the records: 1
Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech
Title statement Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech [rukopis] / Dmitry Marenkov Additional Variant Titles Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů Personal name Marenkov, Dmitry, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 42 l. + 1 CD-ROM Note Ved. práce Jan Horálek. Volná příloha (brožura) nedodána Abstract Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce. The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part will be put to use and within the practical part I will attempt to create my own advertising texts. Another responsib. Horálek, Jan, 1947- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor) Subj. Headings Reklama * reklamní text * reklamní jazykové prostředky * rysy reklamního textu * Advertisement * advertising text * advertising language devices * characteristic features of an advertising text Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00129113 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 18857 3149958857 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1