Number of the records: 1  

Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech

  1. P-DP 18857
    Marenkov, Dmitry, 1986-
    Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech [rukopis] / Dmitry Marenkov. -- 2012. -- 42 l. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jan Horálek. -- Volná příloha (brožura) nedodána. -- Abstract: Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce.. -- Abstract: The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part will be put to use and within the practical part I will attempt to create my own advertising texts.
    Horálek, Jan, 1947-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    Reklama. reklamní text. reklamní jazykové prostředky. rysy reklamního textu. Advertisement. advertising text. advertising language devices. characteristic features of an advertising text. bakalářské práce
    (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.