Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. Title statementPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Personal name Vysekalová, Jitka, 1941- (author)
    Edition statement4., rozš. a aktualiz. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4005-8 (váz.)
    EditionExpert
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings psychologie reklamy * psychology of advertising
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1:159.9 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-PS 18494212134100volný výběr P750 2012Date due 31 days
    S-PS 1849 a4212134099volný výběr P750 2012prezenční výpůjčka v knihovně
    S-PS 1849 b3300027938volný výběr P750 2012Date due 31 days
    Psychologie reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.