Number of the records: 1  

Marketing cestovního ruchu

  1. S-BP 5151
    Bedecsová, Petra, 1989-
    Marketing cestovního ruchu [rukopis] / Petra Bedecsová. -- 2011. -- 53 I., [3] I. příl. : schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato práce pojednává o cestovním ruchu, vymezuje marketing cestovního ruchu a seznamuje čtenáře se subjekty, které v tomto odvětví podnikají. Cílem této práce je analýza nástrojů marketingového mixu cestovních kanceláří a cestovních agentur a identifikace faktorů, které ovlivňují spotřebitele při výběru letní dovolené.. -- Abstract: This thesis deals with tourism, defines tourism marketing and introduces business entities who operate in this sector. The aim of this work is to analysis tools of a marketing mix of travel agencies and tour operators and the identification of factors which affect consumers when choosing a summer vacation.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    cestovní kanceláře. cestovní ruch. marketing cestovního ruchu. spotřebitelé. cestovní agentura. letní dovolená. consumers. summer vacation. tour operator. tourism. tourism marketing. travel agency. bakalářské práce
    366-05. 338.487:658.8. 338.48. 338.486.21. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.