Number of the records: 1  

Marketing v bankovnictví

  1. Title statementMarketing v bankovnictví [rukopis] / Kamila Kutheilová
    Personal name Kutheilová, Kamila, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.57 l., [0] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje využívané bankovními institucemi a vyhodnotit jejich účinnost v souvislosti s poptávkou po bankovních produktech. Zhodnotit, jakých nástrojů by bankovní instituce měly využívat více, které by měly omezovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována za pomoci odborné literatury a ve svém úvodu se zaměřuje na objasnění pojmu marketing s důrazem na jeho důležitost v organizaci, která poskytuje bankovní služby. Další kapitoly jsou věnovány základním etapám marketingového řízení a rozboru marketingového mixu v bankách. Praktická část charakterizuje marketingové nástroje již konkrétní banky, za kterou jsem si zvolila GE Money Bank, a. s. V závěrečné části práce se pokusím na základě dostupných materiálů a průzkumů vyhodnotit otázku účinnosti marketingových nástrojů.
    The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools, that are used by banking institutions, to evaluate their effectiveness in relation to the demand for banking products and to assess, which should banking institutions use more and which should they reduce. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part was developed using literature and in its introduction focuses on clarifying the concept of marketing with emphasis on its importance in the organization, that provides banking services. Other chapters are devoted to basic stages of marketing management and marketing mix analysis in banks. The practical part describes marketing tools of the specific bank, for which I chosed GE Money Bank, a. s. In the final part of the thesis I try, based on available materials and surveys, to assess the question of the effectiveness of marketing tools.
    Another responsib. Nepovolný, Tomáš, 1982- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings banky * distribuce zboží * marketing * ceny * reklama a propagace
    Subj. Headings distribuce * marketingový mix * materiální prostředí * procesy * strategie * Bank * price * place * marketing * marketing mix * physical evidence * processes * promotion * strategy
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC339.138 * 658.8 * 005.552.1 * 659.1 * 338.5 * 336.71 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101936
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52344212133031sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.