Number of the records: 1  

Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008

  1. S-CD 95/2008
    Bačuvčík, Radim, 1975-
    Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík. -- Zlín : VeRBuM, 2009. -- 1 CD-ROM. -- Název z disku. -- Publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. -- ISBN : 978-80-904273-1-0.
    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. kulturní průmysl. nákup. spotřebitelské chování. marketing kultury. Česko. studie. CD-ROM
    316.7:658.8. 366.1. 658.7. 338.4:316.74. (437.3). (048.8)
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.