Number of the records: 1  

Psychologie v práci ředitelů škol

  1. P-DP 14950
    Zimmermannová, Kateřina, 1977-
    Psychologie v práci ředitelů škol [rukopis] / Kateřina Zimmermannová. -- 2008. -- 68 l. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Vladislava Heřmanová. -- Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na oblast psychohygienických podmínek třech základních škol v Děčíně. Cílem práce je zjistit, jaká je kvalita organizace vzdělávání výchovně-vzdělávacího procesu ve vybraných školách v Děčíně, jaká je kvalita psychosociálních podmínek vzdělávání žáků ve vybraných ZŠ, a zda se kvalita uvedených podmínek vzdělávání v jednotlivých školách liší. Předložená práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části uvádím teoretická východiska, na jejichž podkladě jsem provedla akční výzkum v ZŠ ul. Míru Boletice nad Labem, v ZŠ Dr. Miroslava Tyrše Vrchlického Děčín 2 a v ZŠ Komenského náměstí Děčín 1. Teoretická část obsahuje poznatky týkající se činnosti ředitele školy, poznatky z oblasti psychohygieny a seznamuje nás se způsobem hodnocení vzdělávacích podmínek v našich základních školách. V praktické části jsou uvedeny cíle, problémy a metody výzkumu. Velká pozornost je věnována prezentaci výsledků s diskuzí.. -- Abstract: The bachelor paper focuses on the field of psycho-hygienic conditions of three elementary schools in Děčín. The goal of the paper is finding out the quality of organization of training of education-training process in selected schools in Děčín, what is quality of psycho-social conditions for education of pupils in the selected schools and whether quality of the education condition differs in the schools. The paper submitted is divided into theoretical and practical sections. The first section gives theoretical backgrounds based on which the action research was made at ZŠ ul. Míru in Boletice nad Labem, ZŠ Dr. Miroslava Tyrše in Vrchlického street in Děčín 2 and ZŠ Komenského náměstí in Děčín 1. The theoretical section contains learnings related to activities of school directors, learnings from psycho-hygiene and informs us about the way of rating the education conditions in our elementary schools. The practical section contains goals, issues and research methodology. A great attention is devoted to presentation of results and discussions.
    Heřmanová, Vladislava. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    psychohygiena. management školy. základní školy - psychologické aspekty - Děčín (Česko) - 21. stol. Manažer školy. psychohygiena. psychosociální podmínky vzdělávání. organizace vzdělávání. evaluace. School manager. psycho-hygiene. psycho-social conditions of education. organization of training. evaluation. bakalářské práce
    159.913. 613.86. 371.1. (437.315). 373.3. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.