Number of the records: 1  

B-to-B marketing

  1. Title statementB-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková
    Personal name Lošťáková, Hana, 1953- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Professional Publishing, 2005
    Phys.des.186 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-86419-94-0 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings průmyslový marketing * strategický marketing * marketingový management * strategický management * marketing * industrial marketing * strategic marketing * marketing management * strategic planning
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc.
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.138 * 658.8 * 658.849.2 * 658.8:005.21 * 658.8:005 * 005.21 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 29344212127883volný výběr P710 2005Date due 31 days
    B-to-B marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.