Number of the records: 1  

Náhodou k prožitku

  1. Title statementNáhodou k prožitku [rukopis] / Petra Vidláková
    Personal name Vidláková, Petra, (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.62 l. : barev. il. + 1 CD
    AbstractPro děti je od nejútlejšího věku přirozené vyjadřovat své zážitky ze života svými obrázky. Bohužel se často setkávám s tím, jak hluboce je v dětech zakořeněna představa, že výtvarné práce musejí být dokonalé. Proto se snažím pomoci nejrůznějších výtvarných her a hravých činností změnit jejich přesvědčení na pocity radosti, důvěry, úspěchu, které zažívají při procesu tvoření.
    For children from the very early age it is natural to express their life experiences by painting pictures. Unfortunatelly we often come to the fact, that the children have an image that their painting needs to be perfect. Thats why I am trying to help by using many different art games and activites. I am trying to change their belief to the feelings of joy, trust, success, which they are experiencing while they are painting.
    Another responsib. Kračmar, Alois, 1943- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním (degree grantor)
    Subj. Headings prožitek - psychoanalytické aspekty * výtvarné práce dětí a mládeže * zájmová činnost * dovednosti a znalosti - pedagogické aspekty
    Subj. Headings Výchova mimo vyučování * volný čas * zájmová činnost * tvořivost * prožitek * proces tvoření * výtvarná hra * Education out of class room * free time * hobby * creativity * experience * process of creativity * art game
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC159.923.35 * 379.81/.84 * 72/76.05-053.2 * 72/76:37.016 * 379.82/.84 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00017296
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 147343149954734sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.