Number of the records: 1  

Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav

  1. Title statementAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová
    Additional Variant TitlesAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav
    Personal name Víznerová, Jindra, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.55 l., 58 l. příl. : il., tabulky
    AbstractTématem této bakalářské práce byl marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s prodejními a servisními službami firmy Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Tento marketingový výzkum se nazývá Analýza image obchodníka. Tato analýza se v průběhu roku 2006 transformovala do nového moderního programu nazvaného CSS (Customer Satisfaction Survey). Zajímavým doplněním této práce se stal Program intenzivní péče - coaching základních servisních procesů. Cílem této práce byl jednak popis procedury Analýzy image obchodníka a popis její transformace do nového programu CSS (Customer Satisfaction Survey), jednak vyhodnocení jejich výsledků za posledních deset let a to jak souhrnných celorepublikových, tak dle jednotlivých výkonnostních kategorií a jednak konkrétní doporučení zlepšení situace pro obchodní partnery firmy Škoda Auto. Tato práce měla převážně informativní charakter a ten splnila.
    The bachelor's work was themed to a marketing research of customer satisfaction with sale and repair services of Škoda Auto in Mladá Boleslav. This marketing research was called Dealer's Image Analysis. In 2006, the analysis transformed into a new and modern program called CSS (Customer Satisfaction Survey). An interesting addition was the Intensive Care Program - a coaching of basic service processes. The work's goal was description of the Dealer's Image Analysis procedure and its transformation into the new CSS program (Customer Satisfaction Survey) as well as evaluation of results of the analysis obtained in past decade, both summary nation-wide and by individual performance categories including specific recommendations for improvement addressed to business partners of Škoda Auto. As a matter of interest, the procedure was presented at a specific shop of a business partner of Škoda Auto. The work gives the 2005 results, coaching provided in 2006 and again, 2006 results. This work has mainly an informative character that was met.
    Another responsib. Falta, Miloslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * automobilový průmysl * marketing
    Subj. Headings Česko
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.346 * (437.3) * (437.1/.3) * 339.138 * 629.331:338.45 * 629.3 * 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00020733
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 35734212125478sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.