Number of the records: 1  

Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem

  1. Title statementRealizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem [rukopis] / Michaela Stehlíková
    Additional Variant TitlesRealizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem
    Personal name Stehlíková, Michaela, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.46 l., 13 l. příl. : il., tabulky
    NoteLic. smlouva.
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * obchodní společnosti
    Subj. Headingscukrárna marketingová strategie marketingové prostředí marketingový mix SWOT analýza confectionery marketing strategy marketing environment marketing mix SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.1 * 347.72
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008996
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 33844212125289sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.