Number of the records: 1  

Direct marketing

  1. Title statementDirect marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša]
    Personal name Nash, Edward L. (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2003
    Phys.des.xxxiv, 604 s. : il., tabulky
    ISBN80-7226-838-4
    EditionEkonomie
    Praxe manažera
    NoteObsahuje rejstřík.
    OriginalDirect marketing: strategy, planning, and execution, 4/E
    Another responsib. Jungmann, Vilém (translator)
    Kašík, René (illustrator)
    Marša, Jakub (illustrator)
    Subj. Headings marketing * zákazníci
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 21174212118138volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 a4212118139volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 b4212118140volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 c4212118141volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 e4212118143volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 f4212118144volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 g4212118145volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 h4212118146volný výběr P700 2003Date due 31 days
    S-SE 2117 ch4212118147volný výběr P700 2003prezenční výpůjčka v knihovně
    Direct marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.