Number of the records: 1
Direct marketing
Title statement Direct marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša] Personal name Nash, Edward L. (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2003 Phys.des. xxxiv, 604 s. : il., tabulky ISBN 80-7226-838-4 Edition Ekonomie Praxe manažera Note Obsahuje rejstřík. Original Direct marketing: strategy, planning, and execution, 4/E Another responsib. Jungmann, Vilém (translator)
Kašík, René (illustrator)
Marša, Jakub (illustrator)Subj. Headings marketing * zákazníci Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 2117 4212118138 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 a 4212118139 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 b 4212118140 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 c 4212118141 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 e 4212118143 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 f 4212118144 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 g 4212118145 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 h 4212118146 volný výběr P700 2003 Date due 31 days S-SE 2117 ch 4212118147 volný výběr P700 2003 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1