Number of the records: 1  

Business models

  1. KB 41740
    Business
    Business models : innovation, digital transformation, and analytics / edited by Iwona Otola and Marlena Grabowska. -- First edition published. -- Boca Raton ; London ; Mew York : CRC Press, Taylor & Francis Group, 2020. -- xix, 202 stran : ilustrace. -- (Data analytics applications). -- Scope and content: Kniha zkoumá, jak inovace, digitální transformace a složení hodnoty ovlivňují existenci a vývoj obchodních modelů. Je souhrnem znalostí o využívání obchodních modelů v kontextu inovativních činností, digitální transformace a složení hodnot. Pokouší se spojit teorii a praxi a nabízí pohled na obchodní modely, které se v současné době používají ve společnostech (zejména v rychle rostoucích podnicích), v různých zemích světa a naznačuje vyhlídky na jejich rozvoj. Inovace v obchodních modelech. Obchodní modely v době digitální transformace. Složení hodnoty pro obchodní modely a podniky s vysokým růstem. Rozmanitost aspektů obchodních modelů v podnicích s vysokým růstem a se špičkovými technologiemi - Estonský případ. Vnější podmínky ziskovosti obchodních modelů podniků s vysokým růstem. Analýza obchodních modelů značky zaměstnavatele na základě výsledků primárního výzkumu. Modely odpovědného podnikání - CSR (společenská odpovědnost podniků) ze sociálního a ekonomického hlediska. Kybernetická ochrana - průmyslová hodnocení pro analýzu kybernetických rizik. Aplikovaná analýza dat. -- ISBN : 978-0-367-86279-4 (vázáno).
    Otola, Iwona. Grabowska, Marlena
    strategický management. plánování. správa databází. matematické modely. podnikatelské projekty. sborníky
    005.21. 005.51. 004.658. 519.673. 005.511. (082)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.