Number of the records: 1  

Metodika nácviku rytmických cvičení s využitím bicích nástrojů na ZŠ

  1. DA 10506
    Dušek, Martin, 1992-
    Metodika nácviku rytmických cvičení s využitím bicích nástrojů na ZŠ / Martin Dušek. -- 2018. -- 67, 25 listů : barevné ilustrace, noty. -- Oponent Václav Krahulík. -- Vedoucí práce Luboš Hána. -- Abstract: Diplomová práce pojednává o rytmické výchově a využití různých bicích nástrojů na základní škole. Stručně čtenáře seznamuje s vývojem hudby jako celku, přednostně však rozebírá její kinetickou složku. Řeší také motivační stránku, často se objevující rytmické chyby a popisuje nejvíce používané bicí nástroje na základních školách. V těchto oblastech poskytuje čtenáři ucelený souhrn informací. Dále se věnuje aplikování teoretických poznatků v praxi a přináší řadu postřehů a nápadů. Součástí práce je několik vlastních úprav autora s popisem nácviku vybraných písní či cvičení.. -- Abstract: The diploma thesis deals with rhythmical education and making use of various percussion instruments at elementary schools. It gives a brief survey of the general development of music, aiming particularly at the kinetic aspect. It is also concerned with motivation, frequent rhythmical mistakes, and describes the percussions which are most widely used at elementary schools - in these fields it brings a comprehensive set of information. The part devoted to application of theoretical knowledge brings many reflections and ideas. There are included also several author´s own arrangements with the description of practising particular songs or exercises.
    Krahulík, Václav, 1966-. Hána, Luboš, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    hudební výchova. hudební rytmus. bicí nástroje. rytmická cvičení. metodika výuky. kinetika. rhytm. rhythmical exercises. percussions at elementary schools. education methodology. kinetics. diplomové práce
    78:37.016. 781.62. 681.819. 780.622.1. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.