Number of the records: 1
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
Title statement Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky / Martin Vlasák Personal name Vlasák, Martin, (dissertant) Phys.des. 84 stran : schémata Note Oponent Jiří Fišer. Vedoucí práce Petr Kubera Abstract Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky. The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided and found insufficiencies will be mentioned. Another responsib. Fišer, Jiří, 1971- (opponent)
Kubera, Petr, 1979- (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra informatiky (degree grantor) Subj. Headings programování * Skype * internetová komunikace Subj. Headings Helpdesk Form, Genre bakalářské práce Conspect 004.4/.6 - Programování. Software UDC 004.42 * 004.42Skype * 316.772:004.738.5 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177962 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 9814 3300709814 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1