Number of the records: 1  

Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky

  1. DA 9814
    Vlasák, Martin, 1995-
    Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky / Martin Vlasák. -- 2018. -- 84 stran : schémata. -- Oponent Jiří Fišer. -- Vedoucí práce Petr Kubera. -- Abstract: Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky.. -- Abstract: The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided and found insufficiencies will be mentioned.
    Fišer, Jiří, 1971-. Kubera, Petr, 1979-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra informatiky
    programování. Skype. internetová komunikace. Helpdesk. bakalářské práce
    004.42. 004.42Skype. 316.772:004.738.5. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.