Number of the records: 1
E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru
Title statement E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru / Kristýna Zemanová Personal name Zemanová, Kristýna, (dissertant) Phys.des. 64 stran : ilustrace, grafy, schémata Note Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná Abstract Tato bakalářská práce se zabývá e-mailingem pro nejmenovanou elektrotechnickou firmu. Cílem práce je zjistit, zda opětovné zavedení pravidelného e-mailingu zvýší zájem příjemců o produkty firmy a které typy newsletterů jsou v technickém odvětví efektivnější variantou. Stanovených cílů bude dosaženo pomocí realizace e-mailové kampaně a následným testováním newsletterů A/B testovací metodou. Data získaná z e-mailové kampaně budou zpracována a vyhodnocena pomocí nastavených metrik. Výsledky kampaně budou využity k optimalizaci newsletteru. Dále také ke zjištění, zda opětovné zavedení e-mailingu povede ke zvýšení zájmu o produkty, a nakonec zda je e-mailing firmou dobře uchopen ve smyslu toho, na jakých pozicích jsou sledované hodnoty týkající se e-malingu ve společnosti. This bachelor thesis deals with e-mailing for an unnamed electrotechnical company. The aim of the thesis is to find out whether the re-introduction of regular e-mail will increase the interest of recipients about the products of the company and which types of newsletters are more effective in the technical sector. The set goals will be achieved by implementing an email campaign and then testing the A / B newsletters with a test method. Data collected from an e-mail campaign will be processed and evaluated using the metrics set. The campaign results will be used to optimize the newsletter. Next, to find out whether re-introduction of e-mail will lead to increased interest in products and, ultimately, whether the e-mailing company is well-behaved in terms of what positions the e-mailing values in company are being monitored for. Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
Povolná, Lucie (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings marketingová komunikace * přímý marketing Subj. Headings E-mailing * Google Analytics * marketing communication * direct marketing Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 658.849.2 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179407 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 9940 3300709940 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1