Number of the records: 1  

Analýza cestovního ruchu v Karlovarském kraji se zaměřením na ubytovací kapacity

  1. DA 10046
    Fryčková, Petra, 1990-
    Analýza cestovního ruchu v Karlovarském kraji se zaměřením na ubytovací kapacity / Petra Fryčková. -- 2018. -- 67 stran : barevné ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Petra Olšová. -- Oponent Václav Novák. -- Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou cestovního ruchu v Karlovarském kraji se zaměřením na ubytovací kapacity. Hlavním cílem je zhodnocení prostorového rozmístění ubytovacích zařízení v Karlovarském kraji. Práce je strukturována do dvou částí. První část je teoretického charakteru a zaměřuje se především na přírodní a kulturně historické předpoklady kraje. Druhá část je věnována zhodnocení ubytovacích zařízení na základě dat z Českého statistického úřadu a vlastního šetření. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné údaje a následně je provedena komparace dat Českého statistického úřadu s vlastními daty.. -- Abstract: The thesis is focused on analysis of tourism in Karlovy Vary region, in more detail examining accommodation capacities. The main goal is an evaluation of the spatial distribution of accommodation in Karlovy Vary region. The thesis is divided into two parts. The first one is more theoretical, it primarily focuses on natural and cultural historical assumptions of the region. The second part is devoted to evaluation of accommodation based on the data of the Czech Statistical Office and my own research. In conclusion, there are summarized all ascertained data following the by comparison of the Czech Statistical Office data and my own data.
    Olšová, Petra. Novák, Václav, 1977 říjen 8.-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy
    cestovní ruch - Karlovarský kraj (Česko : 2000-). ubytovací kapacity. tourism. accommodation. diplomové práce
    (437.318). (437.18). 338.48. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.