Number of the records: 1  

Rozšíření služeb společnosti Severočeská teplárenská, a.s

  1. DA 9962
    Blatská, Radana, 1990-
    Rozšíření služeb společnosti Severočeská teplárenská, a.s. / Radana Blatská. -- 2018. -- 66 stran : grafy. -- Vedoucí práce Monika Fantová. -- Oponent Lenka Dubová. -- Abstract: Bakalářská práce se zabývá rozšířením služeb společnosti Severočeská teplárenská, a.s., která zamýšlí expanzi na nový segment trhu v oblasti údržby a správy nemovitostí. Hlavním cílem práce bylo zjištění potřeb současných zákazníků, kterými jsou společenství vlastníků a bytová družstva ve městech Most a Litvínov. Dotazníkové šetření poskytlo informace o tom, jaké externí služby ve správě nemovitostí zákazníci využívají, v jaké míře a za jakou cenu. Pomocí holandského testu citlivosti byla zjištěna optimální cena, kterou jsou zákazníci ochotni zaplatit měsíčně za komplexní nabídku služeb. Dále, díky analýze konkurenčního prostředí, byl získán přehled o současných trendech externího servisu v daném odvětví. Šetření prokázalo skutečnost, že značná většina zákazníků využívá externí firmy pro správu nemovitostí, a to především pro technickou, finanční a legislativní správu. Přesto někteří zákazníci uvedli, že nemají potřebu externího dodavatele a svou nemovitost si spravují sami na základě dlouholetých zkušeností. Vytvořeným grafem vycházejícím z testu citlivosti, byla zjištěna cena za komplexní správu nemovitostí, kterou zákazníci považují za optimální.. -- Abstract: The bachelor thesis deals with the extension of the services of Severočeská teplárenská, a.s., which intends to expand to a new market segment in the field of maintenance and real estate management. The main aim of the work was to identify the needs of current customers, which are the associations of owners and housing cooperatives in the towns of Most and Litvínov. The questionnaire survey provided information on what external property management services customers use, to what extent and at what price. Using the Dutch sensitivity test, the optimal price that customers are willing to pay monthly for a comprehensive range of services was found. Furthermore, due to the analysis of the competitive environment, an overview of the current external service trends in the industry was obtained. The investigation has shown that a vast majority of customers use external real estate management companies, mainly for technical, financial and legislative management. Nevertheless, some customers have stated that they do not need an external supplier and they manage their own property themselves from their long-time experience. Based on a sensitivity test, the price for complex property management that customers find optimal has been identified.
    Fantová, Monika. Dubová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketing. správa nemovitostí. teplárenství. analýza konkurence. potřeby zákazníků. správa nemovitostí. marketing of services analysis of competition. customer needs. facility management. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 347.453.031/.032. 697.34. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.