Number of the records: 1  

Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem

  1. Title statementAnalýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem / Alena Brázdová
    Personal name Brázdová, Alena, (dissertant)
    Phys.des.51 listů : grafy + 1 CD
    NoteOponent Lenka Nigrinová. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstractCílem této práce je analýza marketingového prostředí velkoobchodu JAKUB Elexmayer s. r. o. v Děčíně. V první části se práce věnuje kompilaci dat z oblasti marketingového prostředí a nástrojů k jejímu zhodnocení. Následně je popsán podnik JAKUB a jeho marketingový mix, dále je prostředí zhodnoceno pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. Poté je provedeno dotazníkové šetření, k jehož vyhodnocení budou použity metody popisné statistiky, korelace a 2 testu nezávislosti. Dotazníkové šetření ukázalo, že zákazníci jsou s firmou a jejími službami převážně spokojeni. Na základě těchto analýz byla navržena zlepšení marketingových činností, která poslouží vedení dané firmy.
    The goal of this thesis is to analyze marketing background in company JAKUB Elexmayer s. r. o. in Děčín. First part deals with theoretical findings from marketing environment and instruments used to analyze it. Then JAKUB company is evaluated by its marketing mix. PEST, Porter´s five force and SWOT analyses follow shortly after. Practical part of thesis is supported by questionnaires assessed by descriptive statistics, correlation and x2 test of independence methods. Questionnaires shown that clients are mostly content with the company services. Based on these analyses, precautions that should lead to improvement of services in this company have been recommended to the company management.
    Another responsib. Nigrinová, Lenka (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * velkoobchod
    Subj. Headings marketingové prostředí * Porterův model pěti sil * marketingový mix * marketing environment * Porter's five forces model * marketing mix * wholesale
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 339.33 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176997
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 82753300708275sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.