Number of the records: 1  

Hudební schopnosti dětí v předškolním věku v MŠ a ZUŠ

  1. Title statementHudební schopnosti dětí v předškolním věku v MŠ a ZUŠ / Sandra Kovalíková
    Personal name Kovalíková, Sandra, (dissertant)
    Phys.des.68 listů : grafy, noty + 1 CD
    NoteVedoucí práce Petr Zeman
    AbstractPráce s názvem "Hudební schopnosti dětí v předškolním věku v MŠ a ZUŠ" je rozdělena do dvou částí. V teoretické části popisujeme vývoj dítěte z hlediska vývojové psychologie, zabýváme se hudebním vývojem dítěte v předškolním věku a vývojem jeho hudebních schopností. Zaměřujeme se také na klasifikaci a diagnostiku hudebních schopností a pohlížíme též na hudební činnosti v rámci hudební výchovy v předškolních zařízeních. Věnujeme se obsahu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a obsahu Rámcového vzdělávacího programu pro základní umělecké vzdělávání. Vybrali jsme důležité body týkající se hudebních schopností a hudebních činností a popisujeme Školní vzdělávací program školy mateřské a Školní vzdělávací program základní školy umělecké. Z těchto dokumentů vycházíme v části empirické. Zaměřili jsme se na výzkum formou testování hudebních schopností dětí vzdělávajících se ve výše zmiňovaných zařízeních. Cílem této bakalářské práce je zjistit a porovnat úspěšnost dětí v různých hudebních činnostech. V závěru vyhodnocujeme námi zjištěné výsledky.
    My thesis with the title "Music skills of children at pre-school age in kindergartens and art schools" consists of two parts. In the theoretical part we describe a child development in terms of development psychology, we deal with music development of children at pre-school age and development of their music skills. We also focus on classification and diagnosis of music skills and look into music activities during music lessons in pre-schools facilities. We deal with Framing Education Program for pre-school education and the content of the Framing Educational Program for education in art schools. We chose essential points dealing with music skills and music activities and we describe School Educational Program of a kindergarten and an art school. The empirical part results from these documents. We focused on the research by means of testing music of children being educated in the facilities above. The aim of the thesis is to find out and compare the success rate in different music activities. In the conclusion acquired results are evaluated.
    Another responsib. Zeman, Petr, 1959- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním (degree grantor)
    Subj. Headings hudební výchova * děti předškolního věku
    Subj. Headings vývoj dítěte * hudební schopnosti * Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání * Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání * Školní vzdělávací program mateřské školy * Školní vzdělávací program základní umělecké školy * pre-school education * child development * music lessons * music skills * Framing Education Program for pre-school education * Framing Education Program for art school education * School Educational Program of a kindergarten * School Educational Program of art school
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect78 - Hudba
    UDC78:37.016 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00172405
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 64123300706412sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.