Number of the records: 1  

Efekty slevových akcí

  1. DA 6641
    Pošustová, Petra, 1992-
    Efekty slevových akcí / Petra Pošustová. -- 2016. -- 61 listů + 1 CD. -- Vedoucí práce Daniel Šťastný. -- Abstract: Diplomová práce "Efekty slevových akcí" se zabývá účinky slevových akcí na objem tržeb vinotéky nacházející se uvnitř hlavního obchodu (tzv. "vnitřního obchodu" nepatřícího hlavnímu obchodu). Závislost objemu tržeb na vlastních slevových akcích i slevových akcích hlavního obchodu práce zkoumá pomocí lineární regrese (OLS), jejíž pomocí zohledňuje i množství kontrolních proměnných, které se také podílejí na objemu tržeb vinotéky (např. týdenní a sezónní cykličnost, státní svátky, počasí, apod.).. -- Abstract: The thesis "Effects of discounts" deals with the effects of special offers on sales revenues of a wine store, located within a main store (i. e. sales of an "inside store" which does not belong to the main store). The dependence of sales volume on both internal and external special offers is examined by the linear regression (OLS), controlling for many other variables (e.g. weekly and seasonal cyclicality, national holidays, weather, etc.).
    Šťastný, Daniel. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    cenová regulace. maloobchod. ekonomická analýza. price control. economic analysis. retail. diplomové práce
    338.532.42. 339.37. 330.131.5:657.478. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.