Number of the records: 1  

Informovanost rodičů o možnostech výběru alternativním mateřských škol na Děčínsku

  1. Title statementInformovanost rodičů o možnostech výběru alternativním mateřských škol na Děčínsku [rukopis] / Michaela Hrbková
    Additional Variant TitlesInformovanost rodičů o možnostech výběru alternativních mateřských škol na Děčínsku
    Personal name Hrbková, Michaela, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.80 s : grafy, schémata, tab.
    NoteVed. práce Jarmila Hořejší
    AbstractBakalářská práce s názvem ?Informovanost rodičů o možnostech výběru alterna-tivních mateřských škol na Děčínsku? se zabývá jednotlivými druhy alternativních škol. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, je zaměřená na vy-světlení pojmu alternativní škola, její vznik a vývoj, vznik a vývoj v ČR, vznik a vývoj na Děčínsku a popisuje typy alternativních škol, které jsou zastoupeny v České republice a na Děčínsku, jako je Waldorfská, Montessori, Daltonská, pro-gram Začít spolu, Program podporující zdraví ve škole a Lesní školky. Druhá, em-pirická část, vyhodnocuje kvantitativní výzkum, zaměřený na cílovou skupinu rodi-čů na Děčínsku. Cílem bakalářské práce je na základě zjištěných výsledků zjistit, jaká je informovanost rodičů o pojmu alternativní škola, jak získávají tyto informace a zda mají povědomí, jaké jsou možnosti výběru alternativních mateřských škol na Děčínsku.
    The Bachelor´s Thesis named "Parents' awareness of alternative nursery school possibilities in Děčín district" deals with different kinds of alternative schools. The thesis is divided into two parts. The first one is theoretical and focuses on the con-cept of alternative school and its explanation, its origin and development, its origin and development in the Czech Republic, in the Děčín district and also describes the kinds of alternative schools occurring in the Czech Republic and in the Děčín dis-trict such as Waldorf, Montessori or Dalton school, Step by Step programme, School health support programme and Wood nursery schools. The second empirical part evaluates the quantitative survey focusing on the target parents of the Děčín district. The aim of the Bachelor´s Thesis is to find out what is the parents' aware-ness of the alternative school concept, how they acquire this information and what is their awareness of alternative nursery school possibilities in the Děčín district on the basis of discovered outcomes.
    Another responsib. Hořejší, Jarmila (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings Alternativní mateřská škola * Waldorfská mateřská škola * Montessori mateřská škola * Daltonská mateřská škola * Program Začít spolu * Program podpory zdraví v mateřské škole * Lesní školka * Děčínsko * Alternative nursery school * Waldorf nursery school * Montessori nursery school * Dalton nursery school * Step by Step programme * Nursery school health support programme * Wood nursery school * Děčín district
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165650
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 14893300701489sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.