Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s. [rukopis] = Analysis of marketing mix of Scaserv company / Václav Šlosárek
    Personal name Šlosárek, Václav, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.53 l., [18] l. příl. : barev. il., grafy, schématy, tabulky
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headingsmarketingový mix produkt cena distribuce propagace situační analýza marketingový průzkum marketing mix product price placement promotion situational analysis marketing research
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165824
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 12943300701294sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.