Number of the records: 1  

Erotické pomůcky pro ženy (nejen) z gynekologického hlediska

  1. U-DP 504
    Marešová, Anna, 1980-
    Erotické pomůcky pro ženy (nejen) z gynekologického hlediska [rukopis] / Anna Marešová. -- 2011. -- 68 l. : barev. il., grafy, schémata + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Alexius Appl. -- Není lic. smlouva. -- Abstract: Cílem této práce bylo vytvořit ideální design erotických pomůcek pro ženy a ukázat tuto problematiku v docela jiném světle. Projekt poukazuje na fakt, ze i takto komplikované téma si zaslouží pozornost, a že jej lze pojmout s lehkostí a elegancí a tím zbourat předsudky, které se vytvářeli během minulých století. Výsledkem není pouze samotný produkt, ale i celková prezentace, která k této oblasti neodmyslitelně patří. Ke končené realizaci dopomohl i důkladný průzkum jak současného vnímání erotických pomůcek společností tak i historické hledisko v širším kontextu. Do projektu bylo zapojeno několik odborníku z vědeckotechnických, humanitních i lékařských oborů.. -- Abstract: The aim of this work was to create the ideal design of sex toys for women and show this issue in a quite different light. The project highlights the fact that even such a complicated topic deserves attention, and that it can be understood with ease and grace demolishing the prejudices that are created during the past centuries. The result is not only the product itself, but the overall presentation, which belongs inherently to this area. To realization helped the thorough exploration of current perception of the sex toys by public as well as historical research in the broader context. The project involved a number of experts from science, humanities and medicine.
    Appl, Alexius, 1944-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér produktový design
    průmyslový design. design. erotické pomůcky. erotika. sex. sexuologie. hysterie. sex toy. erotic equipments. erotica. erotic toys. sexology. sex. hysteria. diplomové práce
    7.05:62. 7.05. 613.88-027.22. 176. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.