Number of the records: 1  

Analýza marketingového prostředí vybraného podniku

  1. Title statementAnalýza marketingového prostředí vybraného podniku [rukopis] = Marketing environment of selected companny / Jiřina Štrosová
    Par.titleMarketing environment of selected companny
    Personal name Štrosová, Jiřina, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.40 l. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Laušmanová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * podniky
    Subj. Headingsmarketingové mikroprostředí makroprostředí faktory prostředí SWOT analýza STEP analýza marketing environment external environment internal environment environmental factors SWOT analysis STEP analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC334.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00082273
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 42634212129699sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.