Number of the records: 1  

Analýza projektu Dějepis+ na vybraných lekcích

  1. DA 16863
    Brož, Kristián, 1997-
    Analýza projektu Dějepis+ na vybraných lekcích / Kristián Brož. -- 2024. -- 94 listů, 19 nečíslovaných listů příloh : ilustrace (některé barevné), grafy, schémata. -- Vedoucí práce Josef Märc. -- Oponent Milan Hes. -- Abstract: Podstatou práce je analýza projektu Dějepis+ na základě vyhodnocení výsledků žáků získaných pedagogickou realizací lekcí. Dále bude analýza doplněna o výsledky rozhovorů, které byly vedeny s lokálními koordinátory Ústeckého kraje v rámci projektu D+. Na základě výsledků analýzy budou navrženy dvě lekce a k nim také hodnotící matice včetně metodického listu pro učitele. Téma práce bylo zvoleno s ohledem na blížící se revizi kurikulárních dokumentů ČR.. -- Abstract: The essence of the work is the analysis of the History+ project based on the evaluation of students' results obtained through the pedagogical implementation of lessons. Furthermore, the analysis will be supplemented by the results of interviews conducted with local coordinators from the Ústí nad Labem Region as part of the History Plus project. Based on the analysis results, two lessons will be designed along with evaluation matrices, including a methodological guide for teachers. The topic of the work was chosen with regard to the upcoming revision of curricular documents in the Czech Republic.
    Märc, Josef, 1964-. Hes, Milan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra historie
    dějepis. učivo středních škol. projekt Dějepis+. historická gramotnost. historické myšlení. badatelské dovednosti. hodnocení. History+ project. historical literacy. historical thinking. research skills. evaluation. diplomové práce
    93/94. 373.5.016. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.