Number of the records: 1  

Learning by Doing mit Fokus auf die Wortschatzerweiterung

  1. Title statementLearning by Doing mit Fokus auf die Wortschatzerweiterung / Barbora Melíšková
    Personal name Melíšková, Barbora, (dissertant)
    Phys.des.99 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata + 1 CD
    NoteVedoucí práce Martin Lachout. Oponent Petra Fuková. Název a text práce v německém jazyce
    AbstractPředložená diplomová práce se zaměřuje na zařazení činnostního učení, coby alternativní metody výuky cizích jazyků, do tradiční výuky německého jazyka na základní škole. Metoda "Learning by Doing" má žákovi prostřednictvím činnosti vnést vhled do dílčí tematické oblasti a zároveň mu dopomoci k rozvoji slovní zásoby. Cílem práce je zjistit, zda vybraná metoda ovlivňuje efektivitu osvojování slovní zásoby v cizím jazyce, a zda zlepšuje postoj žáků k osvojování slovní zásoby. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, obecně popisuje obecný rámec pro výuku cizích jazyků, metody výuky cizích jazyků, jejich klasifikaci, historický vývoj a jejich začlenění do výuky. Praktická část zkoumá na základě konkrétních příkladů, zda se po zařazení "Learning by Doing do převažující slovní metody mění výstupy žáků v oblasti osvojování nové slovní zásoby.
    The diploma thesis focuses on the incorporation of activity-based learning as an alternative method of learning foreign languages, within the traditional teaching methods of a primary school. Learning by doing is designed to develop the vocabulary of the pupils. The aim is to find out if these methods influence the ability of gaining new vocabulary in a foreign language and whether pupils´ attitude to learning is improved. There are two parts to this, the first is theoretical and describes the general framework for foreign languages, teaching methods, classification, historical development, and their incorporation into teaching practises. The practical part explores if there are any differences in acquiring new vocabulary when Learning by Doing is incorporated into the lessons.
    Another responsib. Lachout, Martin (thesis advisor)
    Fuková, Petra (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (degree grantor)
    Subj. Headings němčina * jazyková výuka
    Subj. Headings cizí jazyky * alternativní metody výuky * tradiční metody výuky * Learning by Doing * činnostní učení * osvojování slovní zásoby * efektivita osvojování slovní zásoby * foreign languages * alternative teaching methods * traditional teaching methods * learning by doing * activity-based earning * vocabulary acquisition * efficiency of vocabulary acquisition
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect811.112.2 - Němčina
    UDC811.112.2 * 81'24 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languageněmčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196475
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 174453300717445sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.