Number of the records: 1  

Možnosti navyšování návštěvnosti Státního zámku Ploskovice

  1. Title statementMožnosti navyšování návštěvnosti Státního zámku Ploskovice / Marie Gabštůrová
    Personal name Gabštůrová, Marie, (dissertant)
    Phys.des.40 stran : grafy
    NoteOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstractTématem práce je návštěvnost Státního zámku Ploskovice a jejím cílem je zjistit, na které faktory, a s tím marketingové nástroje, by se Státní zámek Ploskovice měl zaměřit s ohledem na cílové skupiny, což by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti a tendenci návštěvníků se vracet k dané destinaci. V této práci bude využit kvantitativní průzkum v podobě dotazníkového šetření, z něhož budou analyzována primární data a budou využita data sekundární, která budou v podobě informací o dosavadní návštěvnosti Státního zámku Ploskovice, a o využívaných marketingových nástrojích. Z následné analýzy by měly vyplynout persony, na které by se měl zámek zaměřit, marketingové nástroje, které na tyto cílové skupiny zacílit a zjistit, které typy a faktory využít pro nalákání nových a udržení stálých zákazníků. Tyto informace budou přínosné pro samotný Státní zámek Ploskovice, nejen pro lepší orientaci ve svých návštěvnících a navýšení návštěvnosti, ale i jako zpětná vazba.
    The topic of this work is the visit of the State Castle Ploskovice and its aim is to find out which factors and marketing tools the State Castle Ploskovice should focus on with regard to the target groups, which should lead to increased attendance and the tendency of visitors to return to the destination. In this work, quantitative research will be used in the form of a questionnaire survey, from which the primary data will be analyzed and secondary data will be used, which will be in the form of information about the current attendance of the State Castle Ploskovice and marketing tools used. The subsequent analysis should show the people to whom the lock should focus, marketing tools that target these target groups and find out which types and factors to use to attract new and retain regular customers. This information will be beneficial for the State Chateau Ploskovice itself, not only for better orientation in its visitors and increase in attendance, but also as feedback.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings Ploskovice (zámek)
    Subj. Headings marketing cestovního ruchu * kulturní dědictví
    Subj. Headings Česko
    Subj. Headings návštěvnost * motivace * marketing památek * attendance * motivation * tourism * cultural heritage * marketing of monuments
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC(437.3) * (437.1/.3) * 338.487:658.8 * 930.85 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184561
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 123233300712323sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.