Number of the records: 1  

Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na 2. stupni základní školy

  1. Title statementKoncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na 2. stupni základní školy = Concept of integrated teaching and its use in teaching geography at elementary schools / Michal Vojnovič
    Personal name Vojnovič, Michal, (dissertant)
    Production2019
    Phys.des.70 listů, 2 nečíslované listy příloh
    NoteVedoucí práce Silvie Kučerová. Oponent Petr Trahorsch. Souběžný název v anglickém jazyce
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta, 2019
    Another responsib. Kučerová, Silvie, 1982- (thesis advisor)
    Trahorsch, Petr (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra geografie (degree grantor)
    Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání * speciální vzdělávací potřeby
    Subj. Headingsintegrované kurikulum inovativní školy ScioŠkoly integrated thematic instruction integrated curriculum innovative schools
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.043.2 * 37.04 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00182001
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 117133300711713sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.