Number of the records: 1
Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích
Title statement Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích / Jan Vlach Personal name Vlach, Jan, (dissertant) Production 2019 Phys.des. 97 stran : grafy, schémata Note Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
Jánská, Michaela (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings internetový marketing * sociální sítě Subj. Headings business-to-business Facebook online marketing LinkedIn business-to-business social networks Form, Genre diplomové práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 * 316.472.4 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181932 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 11168 3300711168 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1