Number of the records: 1  

Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding

  1. Title statementNávrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding / Nikola Malá
    Personal name Malá, Nikola, (dissertant)
    Phys.des.80 stran : grafy
    NoteVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Jan Jolič
    AbstractCílem této práce bylo vytvořit návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na rozvoj a posílení employer brandingu u nejmenované společnosti v regionu Ústí nad Labem z interního i externího hlediska. K dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na interní zaměstnance podniku (jak zaměstnanci vnímají organizační kulturu, jejich spokojenost, angažovanost v podniku apod.). Externí část dotazníkového šetření probíhala mimo podnik, byla zaměřená na studenty vysoké školy jako budoucí zájemce o zaměstnání (co studenta nejvíce zaujme v nabídce práce, jaké aspekty v nabídce práce považuje za nejdůležitější apod.). Dotazníková šetření byla vyhodnocena za pomocí četností, kontingenčních tabulek, aritmetického průměru, chí kvadrát testu nezávislosti a grafů. Byla potvrzena hypotéza, že existuje statisticky významná závislost mezi spokojeností zaměstnance nejmenované společnosti s benefičním programem a přemýšlením o odchodu ze zaměstnání. Dále byla potvrzena hypotéza, že existuje statisticky významná závislost mezi výší mzdy a studovaným oborem studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, Fakulty sociálně-ekonomické. Poté byl vytvořen návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na obsahovou část, s cílem přilákat studenty na volné pracovní pozice této nejmenované společnosti. Přidanou hodnotou práce bylo využití návrhu náborové kampaně a zmapování toho, jak nejlépe zaujmout potenciální zaměstnance a také jak udržet své vlastní zaměstnance. Společnost dále využije výsledky z dotazníkových šetření pro interní i externí části pro další rozvoj employer brandingu a nové náborové strategie a literární podklad, který byl vypracován pro zjištění nedostatků vnitropodnikových procesů v rámci employer brand mixu.
    The aim of this thesis was to create a proposal for a recruitment campaign on the social network Facebook that focuses on development and reinforcement of employer branding in an unnamed company in Ústí nad Labem from both internal and external point of view. In order to achieve the goal, a questionnaire survey was conducted focusing on the company's internal employees (how employees perceive organizational culture, their satisfaction, involvement in the company, etc.). The external part of the questionnaire survey was carried out outside the company and it was aimed at university students as the future job seekers (what is the student most interested in when it comes to a job offer, what aspects of the job offer are the most vital, etc.). Questionnaire surveys were evaluated using frequencies, contingency tables, arithmetic mean, chi square test of independence and graphs. A Hypothesis was proven, confirming a statistically significant dependence between employee satisfaction and the existence of a benefit program within the unnamed company. Another hypothesis was proven, confirming there is a statistically significant dependence between salary appreciation and the field of study students choose at the Jan Evangelista Purkyně University, Faculty of Social and Economic Studies. Subsequently, a proposal for a recruitment campaign on the Facebook was designed. The focus was mainly on the content creation, with an aim to attract students to vacancies of this unnamed company. The added value of the thesis was in using the recruitment campaign design to map out the best approach to attract potential employees as well as to retain the existing ones. In addition, the company will use data from both parts of the survey to further develop its employer branding, its future recruitment strategy and will also make use of the literary background that has been created to identify an in-house process deficiencies related to corporate and local employer brand mixes.
    Another responsib. Povolná, Lucie (thesis advisor)
    Jolič, Jan, 1991- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings personální marketing
    Subj. Headings employer branding * employer brand mix * náborová kampaň * personal marketing * recruitment campaign
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.95/.96:658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181711
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 111483300711148sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.