Number of the records: 1  

Informovanost pedagogů o syndromu CAN na základních školách v Ústí nad Labem

  1. Title statementInformovanost pedagogů o syndromu CAN na základních školách v Ústí nad Labem / Nikola Kuchyňková
    Personal name Kuchyňková, Nikola, (dissertant)
    Phys.des.62 listů : grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Ivana Brtnová Čepičková. Oponent Eva Mrázová
    AbstractBakalářská práce na téma Informovanost pedagogů o syndromu CAN na základních školách v Ústí nad Labem se skládá s teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na komplexní náhled problematiky syndromu CAN. Jedná se o terminologické vymezení syndromu CAN, seznámení s jeho jednotlivými formami, možnými následky na dítě, rizikovými oběťmi a pachateli a prevencí syndromu CAN. Jedna z kapitol se věnuje i projevům syndromu CAN ve školním prostředí a s tím související osobnost pedagoga a jeho kompetence. Praktická část práce je založena na vlastním výzkumném šetření s cílem zjistit, zda mají vybraní pedagogové základních škol v Ústí nad Labem základní znalosti o syndromu CAN. Pomocí dotazníkové metody došlo ke sběru dat, které nám pomohou objasnit jaké jsou znalosti dotazovaných učitelů základních škol Ústí nad Labem o syndromu CAN a jaká je souvislost délky pedagogické praxe u dotazovaných pedagogů na jejich postupy řešení syndromu CAN.
    This Bachelor thesis theme is Teachers´ awareness of Child Abuse and Neglect Syndrome at elementary schools in Ústí nad Labem. The Bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on complex overview about the CAN syndrome issue. It deals with the terminological definiton of CAN syndrome, introduction to its individual forms, possible affects for achild, high risk victims and offenders and prevention of CAN syndrome. One of the chapters is dedicated to CAN syndrome performances in a school environment and relation of teacher´s personality and his competence. The practical part of the thesis is based on its own research investigation with the aim to find out, whether the selected teachers in primary school in Ústí nad Labem have basic knowledge about the CAN syndrome. Using the questionnaire method, data were collected, that can help identify the knowledge of interviewed teachers in primary schools in Ústí nad Labem about the CAN syndrome is and the connection between the length of teaching practice of interviewed teachers to their solution methods of CAN syndrome.
    Another responsib. Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (thesis advisor)
    Mrázová, Eva (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings syndrom CAN * zanedbávané děti * týrané děti
    Subj. Headings syndrome CAN * child * maltreatment * abuse * neglect
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    UDC364.63-053.2:616-008.6 * 364.635-053.2 * 364.63-053.2 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179671
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 95223300709522sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.