Number of the records: 1  

Hodnocení výkonů žáka v primárním matematickém vzdělávání

  1. Title statementHodnocení výkonů žáka v primárním matematickém vzdělávání [rukopis] / Hana Kadlecová
    Personal name Kadlecová, Hana, (dissertant)
    Issue data2015
    Phys.des.121 l. : il., tabulky + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Dagmar Malinová
    AbstractDiplomová práce se zabývá tématem "Hodnocení výkonu žáka v primárním matematickém vzdělávání." Cílem práce je popis a analýza hodnocení žáků v primárním matematickém vzdělávání. Výzkumný problém byl formulován takto: Jak učitelé hodnotí výkon žáka v primárním matematickém vzdělávání? Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části diplomové práce je popsána problematika hodnocení žáka ve školním prostředí a jeho druhy a funkce. Předkládána jsou i kritéria hodnocení v rámci legislativy, kurikulárních a školních dokumentů a cíle vyučování. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jako jsou klíčové kompetence žáka, kompetence pedagoga a osobnost pedagoga. Empirická část diplomové práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, jehož předmětem byla analýza a interpretace dat získaných z rozhovorů s respondenty. Výzkumný vzorek byl tvořen pěti pedagogy. Rozhovory byly vedeny nad modelovými sadami testů. Modelové sady byly vyplněny žáky 4. ročníku a předloženy pedagogům. Bylo analyzováno, zda vybraní respondenti hodnotí výkony žáka v souladu s platnou legislativou.
    This thesis is concerned with "The Evaluation of pupils' skills in primary mathematical education". The aim of this thesis is to analyse and describe students' evaluation in primary education of mathematics. The research problem is defined as how do teachers evaluate mathematical performance of primary school students? The work is divided into two parts. In the first theoretical part, the issue of students' evaluation is described altogether with its categories and functions. Legislative standards are presented in forms of curriculums and schooling documents and aims of education. Key concepts are explained, such as students' key competence, teachers' competence, and teacher's personality. The practical part deals with qualitative research concerned with analysis and interpretation of received data. Research data was conducted from interviewing 5 teachers, the interviews were held over model tests. The model tests were filled in by fourth grade students. It was observed whether the chosen respondents match their evaluation with legislative standards.
    Another responsib. Malinová, Dagmar (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky (degree grantor)
    Subj. Headings matematika * učitel a žák * hodnocení žáků * základní školy
    Subj. Headings primární vzdělávání * RVP * evaluation * primary education * mathematics * teacher * pupil
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect51 - Matematika
    UDC51 * 37.064.2 * 371.26/.27 * 373.3 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169792
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 44693300704469sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.