Number of the records: 1  

Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu

  1. Title statementVliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu [rukopis] / Václav Miška
    Personal name Miška, Václav, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.54 l. : grafy
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headingsreklamní kampaň farmaceutický průmysl očkování marketing léčiva vakcína advertising campaign pharmaceutical industry vaccination marketing medicine vaccine
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165807
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 13243300701324sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.