Number of the records: 1
Reklama školy očima studentů
- P-DP 17672
Janíček, Pavel, 1976-
Reklama školy očima studentů [rukopis] / Pavel Janíček. -- 2011. -- 61 l., [27] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Radka Růžičková. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby a významu reklamy a jejího zařazení do edukačního procesu. Základním cílem je pochopit její manipulativní význam a rozlišit konzumní reklamní průmysl a uměleckou složku v reklamě. Teoretická část charakterizuje reklamu, její rozdělení a roli výtvarného umění v ní. V praktické části žáci vytvoří reklamní návrhy (konzumní i výtvarné), které by bylo možné použít pro skutečnou propagaci školy.. -- Abstract: This bachelor work deals with creation and the importance of promotion in the educational process. The main goal is to understand its manipulative meaning and to make out the consumer promotion industry and the artistic forms of promotion. The theoretical part describes the promotion, its segmentation and the role of art in it. In the practical part the students create the promotion projects (consumer as well as art), which could be used to promote a real school.
Růžičková, Radka, 1971-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
reklama a propagace. reklamní fotografie. moderní umění. estetika. umělecká reklama. pop-art. postprodukce. Andy Warhol. grafický design. žáci. art. promotion. aesthetics. art promotion. modern art. pop-art. postprocessing. Andy Warhol. graphic design. students. bakalářské práce
7.036/.038. 77.033:659.13. 659.1. (043)378.22
Number of the records: 1