Number of the records: 1  

Práce v přípravné třídě se sociálně slabší skupinou

  1. Title statementPráce v přípravné třídě se sociálně slabší skupinou [rukopis] / Nikola Treglerová
    Personal name Treglerová, Nikola, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.66 l. : [19] l. příl. : il.
    NoteVed. práce Ivana Brtnová Čepičková
    AbstractBakalářská práce pojednává o práci v přípravné třídě se sociálně slabší skupinou. Zaměřila jsem se na specifika romské národnostní menšiny, jejich vztahů ke vzdělávání, charakteristiku žáka předškolního věku, cíle vzdělávání v těchto obdobích i úlohu asistenta padagoga v přípravné třídě základní školy.
    Bachelor thesis deals with the preparatory work in the classroom with socially disadvantaged group. I focused on the specifics of the Gypsies minority, their relationships to education, student characteristics during the preschool age, educational objectives during these periods and the role of assistant teacher in the preparatory grade.
    Another responsib. Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings předškolní výchova - pedagogické aspekty * sociálně ohrožené skupiny - sociální poměry * Romové - pedagogické aspekty * asistenti pedagogů
    Subj. Headings preschool education * Gypsies * social disadvantage * preparatory class of primary school * assistant teacher
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny
    UDC37.011.3-051-021.633 * (=214.58) * 316.344.7 * 373.2 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00106553
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 175263149957526sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.